I am from the Do or Die... Never Ran. Never Will. (Unless of course... they shootin') Easy!"
December 08, 2005
Da' BK Nominees
For my 50th post, I decided to switch it up and pay homage in my corky own way to some of the blogger out there who leave a lil blog footprint on a Bk Babe's mental... So let's go to "Da Bk Nominees"

And "Da Bk Babe Nominees" .....
...for first one to comment on Bk Babe's Page goes to:
Humanity Critic
Bajan Queen (BQ)

.....for the first Bk Babe blogger peek goes to:
Organized Noise
Humanity Critic

....for the most comical "day in a life of a blogger" Bk loves to read goes to:
Knock Out Zed
Chubby Chocolate
Dee- Dee
Pizzle
Brotha Buck$$
And that blogger who wrote about shaving her privates!

....for the bloggers who say it best with a funny pic:
Brotha Buck
Amadeo
N Estacy
Jacqueline
...for the blogger I like to get on plane and visit their hood and I shall:
Dee-Dee
Chubby Choc
Zed Munkee
High Maintenance
(make room ya'll!)

....for the horniest bloggers out their by Bk Babe
Living Single
Toneec42
Goddess
Me Crazy Me
Foxy Brown
Curious
Diamonds, Rubies and Cola Pop
Black Casear
Serial Dater
Sunshine
Leesa
Nikki
Dee-Dee
BQ
Berry
Brown Soul
Courtney Elizabeth
No Pussy 4 U
Amadeo
Zed Munkee
Organized
Hev
Princess Dom
BossMack
Ddot
Dee
Solitaire
Arz000n
SJ-the-famous
Chubby
Mak
Funkdeeva
Oh heck this list goes on and on!!
Most Unique Personal Page, Bk Babe has not seen anywhere else:
Proactiff Miz Powder Pink
Courtney

......for the deep in thought Bloggers that make Bk Babe go hmmmm:
Msnhim
Rose
Dr Deborah Serani
Organized
Eye N Eye
Man in Motion
Brotha Code
Miz Powder Pink
for the corky writer in them that Bk Babe digs:
K
High Maintenance Hussy
Zed Munkee
Diva
Mid Life Crisis
Brotha Buck
Will

for the most to IM Bk Babe on a dateless Saturday and keep her I M company:
Teej
Eye
BQ

...for the less frequent to update bloggers Bk Babe click's across lol:
Sonya Red
Miz Pink
Cutie (you won babes!!)

...for the most motivational blogs that Bk Babe came across:
Echo
Soft Spoken
Grooveology
Simply Said

....for the most poetic blogs Bk Babe scrolled thru:
Envizable
Brea
Me Crazy Me

.....for the longest blog that kept Bk Babe actually interested *whew*:
Luke Cage
Serial Dater
Nikki
Humanity Critic
(can ya'll start shortin' ya'll shit! lol)

... for the most humorous blog that kept Bk Babe in stitches
Knock Out Zed
Chubby Chocolate
Pizzle
Humanity Critic
Monkey Bite

... for the most frequented West Indian Blog by BK Babe:
J Did
BQ
Small Island Girl
Stunner
Campfyah

... for the hottest artist or comical icon pic Bk Babe admires:
Ali Babe
Danielle D's Krunk Corner
Groove
Brains N Booty
Monkey Bite
Obisouthfromlondon

...for the bloggers who actually reached out on email and gave
Bk Babe a cool ass shout:
Coley
Luke Cage
Dee Dee
Groove
Princess Dom
Chrome
AA (whoever you are lol!)

....lastly for the first to ever tag Bk Babe goes to:
MsNhim

Here's my tag answers on 5 random things about me:
The last movie I saw was Pride and Prejudice
I'm am endorsing Crest White Stripes!
Last night for dinner I did Thai
I just got a copy of Cold Play's new album from a co-worker
Today I'm going to be shoveling snow off my car.

Sssh! she's writing.. brooklyn babe12/08/2005 
43 Comments:
  • At 9/12/05 11:03 AM, Blogger brooklyn babe said…

    If you thought I was going to be annoucing winners....forgetaboutit!
    That's why its called "Da Nominees!"
    Now enjoy UR weekend!

     
  • At 9/12/05 11:38 AM, Blogger Msnhim said…

    Im first Yippie ... Thank you for "da nomination" I feel so previlaged. LOL

    Good Luck with the snow!

     
  • At 9/12/05 1:08 PM, Blogger BajanQueen said…

    Thanks for the shout out!

     
  • At 9/12/05 1:26 PM, Blogger Danielle said…

    Damn gurl I won

    --> for the hottest artist or comical icon pic Bk Babe admires:

    Thas whas up!!! aw thanks gurl!!! loved this post!! And I am definitely going to check out the other people u got listed, thanks.

    AND

    HAPPY 50th!

     
  • At 9/12/05 1:54 PM, Blogger brooklyn babe said…

    BQ.... yo hot to def!!!!!!!

     
  • At 9/12/05 3:00 PM, Blogger Dee said…

    Hey....humanity critic was my 1st comment.........

    Lemme go check this dee-dee chic out......

     
  • At 9/12/05 3:22 PM, Blogger Berry said…

    I demand a recount! I think I was miscategorized. Hmmmmm....

     
  • At 9/12/05 5:35 PM, Blogger nikki said…

    great list! meanwhile, you're not the first one to call me a bit wordy. LOL

     
  • At 9/12/05 5:40 PM, Blogger sonyared said…

    Aiiight girl! Now I ain't that bad now...I've been improving!!..LOL dang that's all I get? I have a little more substance 2 me now. ;-)-Peace

     
  • At 9/12/05 5:41 PM, Blogger sonyared said…

    Shout out 2 your 50th post

     
  • At 9/12/05 6:58 PM, Blogger Pizzle said…

    Uh oh. Now I have to keep being funny.

    ;)

     
  • At 9/12/05 8:56 PM, Blogger "N" Search of Ecstasy said…

    Yeah!!!

    When I saw my name I felt like I had just won a grammy award, LOL!!!

    This was such a cute and creative idea. I love it!!!

     
  • At 9/12/05 9:58 PM, Blogger Brotha Buck said…

    BB, so honored to be listed here in several categories. I'm gonna have to steal this idea when my blog birthday comes up soon. All my best!

    And this is a true story. I just completely jumped out of my skin as I sat here at work in a quiet newsroom reading your blog, and suddenly music started blasting! I'm still shaking, as probably the copy editors around me. So you'll make my list in an interesting way.

     
  • At 9/12/05 10:14 PM, Blogger toneec42 said…

    Wow, so many people in my category... maybe I should ratchet it up a notch or two.

     
  • At 9/12/05 10:53 PM, Blogger Organized Noise said…

    To be nominated once is an honor, but THREE nominations!!!!!!!!!! I am honestly at a loss for words. To be nominated by a respected blogger means a lot to me. I just hope that I can continue to live up to the expectations that will come with the nominations.

     
  • At 10/12/05 1:29 PM, Blogger Camy Leon said…

    LOL! Horniest blogger! I love these pictures. Where do you find them? Anyways, thanks for the mention. You finally said PUSSY!!!

     
  • At 10/12/05 10:52 PM, Blogger Stunner said…

    Big up on yuh 50th!

    Thanks for the hail up in your blog post!

     
  • At 11/12/05 12:04 AM, Blogger Rose said…

    Congrats on your 50th post. Thanks for the shout out!!!!

     
  • At 11/12/05 12:04 AM, Blogger Rose said…

    Congrats on your 50th post. Thanks for the shout out!!!!

     
  • At 11/12/05 12:54 PM, Blogger Brea said…

    What a great idea! Happy 50th!

     
  • At 11/12/05 8:55 PM, Blogger LivingSingle said…

    What's up BB??!! Happy 50th post! Thanks for calling me out I mean the shout out lol!

     
  • At 12/12/05 12:15 AM, Blogger smallislandgirl said…

    This is such a great idea thanks for the nom... i want to thank my mom and my dad and my dell and for......cue music.....

     
  • At 12/12/05 8:36 AM, Blogger Danielle said…

    morning gurl

     
  • At 12/12/05 9:55 AM, Blogger defiant goddess said…

    That was fun. :D

     
  • At 12/12/05 4:33 PM, Blogger K said…

    thank you for the love! very entertaining, and a surprise nom.

     
  • At 12/12/05 10:27 PM, Blogger Proactiff said…

    Why was I scrolling for MY freaking name? Heck, I'm making my own categories:

    for the blogger who first spouted getting up at the butt-crack-o-dawn to go to the gym only to have bkbabe chime back that she too is early bird is: PROACTIFF.

    for the blogger who denounced meat/fowl for two years straight and now bkbabe is transitioning into vegetarianism again is: PROACTIFF.

    Shall I continue, cause a sister's memory is working right about now?

    Don't let it happen again. You ought to know that some of your readers are rather sensitive and that we all consider ourselves family. I link you. You link me. We're a happy blog family. With a great big link from me to you's. Won't you say you'll link me too?

    I shall be looking for an Edit on this one, author. Humph.

    *Rolls eyes. Stomps off*

     
  • At 12/12/05 10:30 PM, Blogger Proactiff said…

    *Still mad, but hindsight...* I'm like Lay's in that I can't just have ONE! Negreos. Never. Satisfied. . . .

    If I was still a toddler, I would end with something to the tune of, "I not yo' fren anymo!"

     
  • At 13/12/05 11:09 AM, Blogger Danielle said…

    morning gurl!! just checking in, I am partying in the office, stringing lights and listening to xmas music!!! have a great day!

     
  • At 13/12/05 11:45 AM, Blogger Knockout Zed said…

    The funniest blog entry I've ever read in my life is the one from that chick that was waxing her "area" and had her pussy glued shut. You're definitely right about that!

    Come fly to Satan's Anus. You'll never wanna stay!

    KZ

     
  • At 13/12/05 4:28 PM, Blogger brooklyn babe said…

    PROACTIFF DARLING

    YOU RIGHT ABOUT THAT HINDSIGHT, CAUSE YOU RIGHT UP THERE BABES, FOR"

    MOST UNIQUE PERSONAL DESIGNED PAGE

    You right there darling, I know doing something like this can be a bit tricky, and I tried to scroll throw as many old post as possible to mention some one time visitor names... (i'm sure I missed a few too)
    But with you that was not the case mama.
    I got you like HEAVY D mama.... "nothing but love for ya mama"

     
  • At 13/12/05 7:02 PM, Blogger Proactiff said…

    Feeling all affirmed and stuff.

     
  • At 13/12/05 7:27 PM, Blogger Georgiapeach said…

    I think this is one of the most unique posts I have seen. Good job. Glad that I came to this site. However, I don't think that some of these people know you made such a shout out to them.
    Leesa and others where are you..lol. Good job.

     
  • At 13/12/05 7:30 PM, Blogger Groove said…

    When I first started reading this post, I was getting kinna mad, I didn't see my name until the bottom. And then Realized I got all kinds of Honorable Mentions, You made my day...Nite...Hell girl you made my week :).

    I might have to do something like this for my favorite bloggers.

     
  • At 13/12/05 10:40 PM, Blogger BossMack said…

    BROOKLYNNN!!!!!!!

    What Really? I saw a Niggas name and went on one!

    Compton is in this!

    I saw that movie "40 year old virgin", they say you Gay if you fuck with Coldplay. I thought they were kinda tight, this female took me to one of thier concerts, I had never heard of them before that, that show was tight. I'm not Gay tho.

     
  • At 14/12/05 6:58 AM, Blogger Brains Nbooty said…

    thanks for my shot....happy 50th post, too. you'll definitely be on my required reading list.

     
  • At 14/12/05 6:12 PM, Blogger MeCrazyMe said…

    Damn Girl.. I know I am late, but a sista has been busy..

    Congrats on your 50Th Post!

    Horny Blogger? only on your screen. ROFLMAO

    Poetic? Back at ya!

    Thanks for the Shout out!! Let's see What 100Th Post Brings.

     
  • At 14/12/05 6:22 PM, Blogger MIZPOWDERPINK said…

    Unique? Wow..*eyes all stary* Thanks babes.

    Dag I'm getting more and more pressure to update more...I know I'm neglectful. I'm such a slacker..:-( I'm going to work on getting up out of that catagory.

    Fun Post.

     
  • At 14/12/05 10:33 PM, Blogger blackcaesar said…

    thanks for the shout out. it feels so good to get recognized.... i am smiles from ear to ear.

     
  • At 15/12/05 11:06 AM, Blogger Danielle said…

    hey gurl

     
  • At 15/12/05 11:17 AM, Blogger Amadeo said…

    So can I act snobby and say "Hey I got to Bk Babe nominations buddy."

     
  • At 16/12/05 9:14 AM, Blogger Danielle said…

    HEY GURL!!!!!!!!!!!!!!

     
  • At 16/12/05 2:56 PM, Blogger Serial_Dater said…

    You love me; you really love me (lol).

    Hey I got mentioned under the catagories of horny and long. I'll take both. ;o)

    True indeed god; true indeed.

     
  • At 16/12/05 5:22 PM, Blogger brooklyn babe said…

    Wasssup Danielle, I'm ATL bound baby!

    Thanks PEEPS, for shout back.... its been crazy!!!

    Amadeo, U soooo late!

     
Post a Comment
<< Home
 
 
 

About Me


Name: brooklyn babe
Home: Somewhere, East Coast, United States
About Me: Brooklyn (Bajan) Brit, who's finally carving her 30's niche, in this world. Look out Oprah here I come!
Since, You wanna know...

Bk Babe Present
Bk Babe Past
Links
Affiliates

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape