I am from the Do or Die... Never Ran. Never Will. (Unless of course... they shootin') Easy!"
September 30, 2005
Friday Funny....
Sssh! she's writing.. brooklyn babe9/30/2005 
13 Comments:
  • At 30/9/05 11:16 AM, Blogger brooklyn babe said…

    This is not even what I wanted to post, but I thought this -ish was too funny I had to share..... now if I can just get this Lil Kim Track to play, and not crash any computers, we're good... Lol.

    But for now, I think the add speaks for itself... no music needed.

     
  • At 30/9/05 11:25 AM, Blogger brooklyn babe said…

    LET IT BE KNOWN: I by no shape, form,or fashion am and advocate for Lil (Who-did-that-to-her-face)Kim... and only have the music on there in reference to Trina, who I could not bring myself to put any of her music on this page.

    I did for a glimpse like Lil kim's Style and boldness, when Big was writing her rhymes, she does not however get my respect, or duckets!

    This video/song will only be on for the life of this funny post.

    Okay end of disclaimer

     
  • At 30/9/05 12:22 PM, Blogger Sassy said…

    girl do they accept WIC checks too?? this is too damn funny lmao

     
  • At 30/9/05 1:05 PM, Blogger Chubby Chocolate said…

    WOW.
    I'm absolutely speechless, but can't stop laughing! So funny.

     
  • At 30/9/05 1:29 PM, Blogger Knockout Zed said…

    Where the fuck is my Diamond Princess?

    KZ

     
  • At 30/9/05 3:18 PM, Blogger Amadeo said…

    This is ri-god-damn-diculous...I'm glad my boss was out when I saw this...

     
  • At 30/9/05 3:26 PM, Blogger K said…

    "the essence of hot ghetto mess..."

    *dead*

     
  • At 30/9/05 4:13 PM, Blogger Luke Cage said…

    Holy shit BB! What the fu#@???! -lol

     
  • At 30/9/05 6:13 PM, Blogger DIVA said…

    GIRL!! GIRL!!! I swear my blogger buddies have me cracking up today. That mess was tooooo funny!! Thanks for making me laugh.

    DIVA

    P.S. I went to the Cassandra Wilson concert on Wednesday at the last minute. Initially I was too freaked out to go but I sucked it up and went. It was tres fab. Since we both are in the city we definitely have to hook up sometime before we both get called home to the master.

    :)

     
  • At 30/9/05 10:41 PM, Blogger brooklyn babe said…

    @ Sassy.... don't forget the EBT, they accept EBT gurl, lol.

    @CC.... you and I both chica! Speechless...lmao.

    @Knockout Zed... see that could of been Batsh_t, but you refuse to meet any of her homegurlz...lol.

    @Amadeo... I'm glad too, altho' UR boss could of use the laugh too.

    @K.... have U seen the hot ghetto mess website, now that's trifling.

    @...Luke... nothing "Holy" here, in the biblical sense babes! ROFL

    @...Diva. Glad to keep U laughing, and we gotta link up mama, cause I truly was trying to go, but bailed when my homegirl, dipped out on me. So I stayed in the Vill, and checked out some art.

     
  • At 30/9/05 11:38 PM, Blogger Berry said…

    Lawd...as they used to say back in the day...she done gone Hollywood! And trying to take the video to the streets, huh? That's my first time seeing that video. I hope it all works out for her in jail.

     
  • At 1/10/05 12:57 AM, Blogger brooklyn babe said…

    @ Berry.... you aint missing nothing... but as for miss kim, seem like she missing some esteem, hope she finds while on lock down.
    Too bad she can't get her face back.

     
  • At 1/10/05 2:10 AM, Blogger Camy Leon said…

    I was like WTF!? Does she like this or something? Cuz, the title didn't show up at first. Then I read your comments and I exhaled.
    Those two... *Shakes head*
    And now Foxy Brown wants to go to court to follow in Lil Kim's footsteps. I miss the real rappers.

     
Post a Comment
<< Home
 
 
 

About Me


Name: brooklyn babe
Home: Somewhere, East Coast, United States
About Me: Brooklyn (Bajan) Brit, who's finally carving her 30's niche, in this world. Look out Oprah here I come!
Since, You wanna know...

Bk Babe Present
Bk Babe Past
Links
Affiliates

Page copy protected against web site content infringement by Copyscape